Chwyt marketingowy

Wiele muzycznych gwiazd ma czasami problemy ze sprzedażą swoich płyt. Nie chodzi
choćby o utwory zawarte na krążkach, ale o sposób w jaki sposób płyta się
prezentuje na półkach sklepowych. Czasami, aby zwrócić uwagę na okładkach
pokazana jest nagość, przemoc, krew, aby zwrócić uwagę obserwatora. Stosuje
się ciemne albo wręcz przeciwnie bardzo jasne barwy, kontrast lub figury, które
rzucają się w oczy. Niektóre amerykańskie gwiazdy muzyki heavymetalowej albo
alternatywnej zaczęły stosować technikę decoupage na okładkach swoich płyt.
Motywy jakie są najczęściej przedstawiane to zdjęcia z tras koncertowych,
elementy z kultury satanistycznej albo nazistowskiej, a także zwykłe kolorowe
figury geometryczne lub połączenie kawałków różnych malarskich dzieł sztuki.
Ten sposób bardzo się sprawdza, gdyż mijając półkę z płytami kompaktowymi
nie trudno kątem oka dostrzec na przykład wielki, wystawiony, czerwony język na
okładce czy czarny krzyż na białym tle. Jest to również tani sposób na
projektowanie okładek, wystarczy odwiedzić sklep plastyczny, kupić materiały a
potem już tylko drukować i montować.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej! Nazywam się Judyta Węglowska i na co dzień pracuje w lokalnej gazecie. Bardzo lubię pisać dlatego stworzyłam tego bloga. Znajdziesz tutaj wiele mam nadzieję ciekawych informacji o świecie mediów, reklamy. Zapraszam do aktywnego komentowania postów i likowania fanpage na facebooku!
Both comments and pings are currently closed.